Кошик
726 відгуків
«Мойдодир» - сантехніка, змішувачі, мийки європейського виробництва
Контакти
Мойдодир - Кухонні мийки та змішувачі для кухні.Центр обробки замовлень Будь ласка наявність та вартість товару уточнюйте за телефоном
м. Харків, пр. Героїв Харкова, 39, Харків, Україна
+380 (99) 082-81-59
Харків, пр. Героїв Харкова, 39
+380 (93) 027-17-43
Огляд та видача товар за дзвінком
+380 (98) 257-00-14
За попереднім дзвінком
+380982570014+380990828159
+380 (99) 082-81-59
+380 (93) 027-17-43
+380 (98) 257-00-14

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаПри замовленні товару на суму до 200 грн ПОВНА ПЕРЕДОПЛАТА, від 200 грн ПЕРЕДОПЛАТА 100 грн!!!
  • СамовивізСамовивіз – лише у м. Харкові за адресою: пр. Героїв Харкова № 39, магазин сантехніки "Мойдодир". Видача та огляд товару, замовлення здійснюється тільки за попереднім дзвінком
  • Доставка кур'єром (тільки по Харкову !!!)Шановні покупці! Будь ласка, наявність та вартість товару уточнюйте за телефоном: +38(099) 082 8159; +38(098) 257 00 14 Фіксована сума доставки по Харкову - 100 грн. Сума замовлення від 1000 грн. Доставка сантехніки здійснюється до під'їзду.
  • Транспортна компаніяНадається транспортною компанією "Нова пошта". (http://novaposhta.ua). Доставка товару транспортними компаніями здійснюється лише за ЧАСТКОВОЮ або ПОВНОЮ передоплатою. При замовленні до 200 грн ПОВНА ПЕРЕДОПЛАТА, від 200 грн ПЕРЕДОПЛАТА 100 грн!!!

Способи оплати

  • ПісляплатаПри замовленні товару на суму до 200 грн ПОВНА ПЕРЕДОПЛАТА, від 200 грн ПЕРЕДОПЛАТА 100 грн!!!
  • Готівкою
  • Оплата за реквізитами

Гарантія:

Гарантія поширюється лише на приховані дефекти, не доступні при простому зовнішньому огляді.

Увага !!! Увага !!! Увага !!! Achtung !!!

1. Ціни в інтернет-магазині і роздрібному магазині за адресою р. Харків пр. Московський,39 можуть розрізнятися.

2. Всі покупки у нас до 3000 грн захищені порталом Prom. ua (програма захисту покупців).

3. При отриманні товару покупець зобов'язаний перевірити цілісність,комплектацію і всі якісні характеристики товару ,колір, безпосередньо в офісі перевізника. При виявленні дефектів, необхідно діяти відповідно до внутрішніх правил перевізника, тобто скласти офіційний акт про виявлення дефекту або недокомплектації. Так само необхідно по телефону або е-мейлу повідомити менеджера магазину про виявлений дефект.У цьому випадку ми гарантуємо Вам повернення сплачених коштів або повторну відправку товару.

4. Після проведення розрахунків за доставлений товар претензії за цілісність комплектації та інших якісних характеристик доступним при зовнішньому огляді не приймаються !!! Гарантія поширюється тільки на приховані дефекти не доступні при простому зовнішньому огляді.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner